Lång dag

Uppstigning 06.00, frukost, sminka sig och iväg till skolan för 4 timmar laboration. Blev väl inte mycket gjort men brudarna gjorde det värt ändå. Jag älskar er. Efter det blev det en snabb lunch och därefter Bornholm projekt möte och sen tentaplugga med mina två sötizar.

Efter några timmar plugg slog klockan 17 och vi rörde oss hem till Johanna för tacos och massa mys. Nu är jag hemma och myser i sängen till lite musik och Facebook chattar, gamla goda tider.

Imorgon är man "ledig" från skolan. Tiden ska istället tillbringas med Emilia och Johanna på stads biblioteket för tentaplugg, sen tar vi helg. På lördag besöker vi Lund och mys hos Johan och Lizzzzza.

Kysssssen

Uppstigning 06.00, frukost, sminka sig och iväg till skolan för 4 timmar laboration. Blev väl inte mycket gjort men brudarna gjorde det värt ändå. Jag älskar er. Efter det blev det en snabb lunch och därefter Bornholm projekt möte och sen tentaplugga med mina två sötizar.

Efter några timmar plugg slog klockan 17 och vi rörde oss hem till Johanna för tacos och massa mys. Nu är jag hemma och myser i sängen till lite musik och Facebook chattar, gamla goda tider.

Imorgon är man "ledig" från skolan. Tiden ska istället tillbringas med Emilia och Johanna på stads biblioteket för tentaplugg, sen tar vi helg. På lördag besöker vi Lund och mys hos Johan och Lizzzzza.

Kysssssen

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback