Soliga måndag

Underbara dag, solen skiner och är på väg till skolan för möte och sen föreläsning :-D känner lyckan i hela kroppen. 2 dagar kvar tills jag träffar Fredrik och 3 dagar kvar till SHM.

Idag är det som sagt möte, sen frågestyrd föreläsning inför tentamen om exakt en vecka, jaja, sen därefter rör jag, Johanna och Emilia oss hem till mig för plugg och sen vinhinkande. Love you.

Hörs sen

Underbara dag, solen skiner och är på väg till skolan för möte och sen föreläsning :-D känner lyckan i hela kroppen. 2 dagar kvar tills jag träffar Fredrik och 3 dagar kvar till SHM.

Idag är det som sagt möte, sen frågestyrd föreläsning inför tentamen om exakt en vecka, jaja, sen därefter rör jag, Johanna och Emilia oss hem till mig för plugg och sen vinhinkande. Love you.

Hörs sen

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback