Söndag

Kallt i Malmö idag, burr. Har precis vaknat och känner hur det är svin kallt utomhus, i skåne, vad händer med världen? Vill inte gå upp men plugget kallar och ska möta min älskling i skolan runt 1-2 sen blir det plugg tills solen går upp imorgon bitti. 
 
Går dagen var suuuuuper duuuuper mysig. Middag och vin hos Johan och Liza, sen försvann Liza med sina vänner och det var bara vi kvar, haha. Jag älskar er, ni gör allt såååå mycket bättre, haha!
 
Imorgon är det skola 13-15 (frågestyrdföreläsning inför tentamen, döööör lite nu, haha) Sen därefter ska jag förbereda mig inför tvättid på tisdag eftersom jag sedan på onsdag drar till Stockholmo, lycka. Längtar efrer Fredrik så jag spricker. 
 
Nu ska jag gå och fixa kaffe och hitta alla saker, sen röra mig mot skorren, hej!
 
Bild från 2008 :)
Kallt i Malmö idag, burr. Har precis vaknat och känner hur det är svin kallt utomhus, i skåne, vad händer med världen? Vill inte gå upp men plugget kallar och ska möta min älskling i skolan runt 1-2 sen blir det plugg tills solen går upp imorgon bitti. 
 
Går dagen var suuuuuper duuuuper mysig. Middag och vin hos Johan och Liza, sen försvann Liza med sina vänner och det var bara vi kvar, haha. Jag älskar er, ni gör allt såååå mycket bättre, haha!
 
Imorgon är det skola 13-15 (frågestyrdföreläsning inför tentamen, döööör lite nu, haha) Sen därefter ska jag förbereda mig inför tvättid på tisdag eftersom jag sedan på onsdag drar till Stockholmo, lycka. Längtar efrer Fredrik så jag spricker. 
 
Nu ska jag gå och fixa kaffe och hitta alla saker, sen röra mig mot skorren, hej!
 
Bild från 2008 :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback