Streesssss

Efter en lång natt har jag äntligen vaknat. Planerna blev inte riktigt som planerar och därför har dagens plugg blivit lite uppskutet....tyvärr. Jag har sovit ut och det var lika skönt som det allt är.

Jag ska plugga lite sen röra mig mot Lund med Johanna för att äta middag och dricka vin hos Johan och Liza. Jätte mysigt.

Imorgon blir det biblioteket igen för en hel dag med plugg, snart tenta...gaaaah.

Take care. Pusssss

Efter en lång natt har jag äntligen vaknat. Planerna blev inte riktigt som planerar och därför har dagens plugg blivit lite uppskutet....tyvärr. Jag har sovit ut och det var lika skönt som det allt är.

Jag ska plugga lite sen röra mig mot Lund med Johanna för att äta middag och dricka vin hos Johan och Liza. Jätte mysigt.

Imorgon blir det biblioteket igen för en hel dag med plugg, snart tenta...gaaaah.

Take care. Pusssss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback