Torsdag/Fredag

Klockan slog precis över till fredag, underbara efterlängatde fredag. En lång och intensiv vecka med massa prov och om några timmar är det snart "över". Inlämning klockan 16.00 imorgon i både Webbpublicering och i Originalprocess. Intressant.
 
Tentamen i måndags gick nog....eh..bra? Får vi verkligen hoppas. Känns otroligt underbart att månaders "stress" är över. Men det var ingen vila efter det utan rättaresagt mer hårt arbete med CMS och kokbok.
  Dagen har spenderats på orkanden, med min underbara vän Johanna, den underbara utsikten lockade dit oss återigen. Vi satt där 12-18 sen hem och städa och laga lite mat.
 
Nu ligger jag i sängen med plugget framför mig igen men ska snart släcka för att ta några timmars sömn sen är det dags att plugga med J igen. Vi ska faktiskt testa något nytt: Espresso House plugg. Kan detta leda till något positivt? Vi får hoppas på det. Därefter blir det en fet helg som jag inte tagit på riktigt länge utan att ha haft plugg i tankarna. Underbara HEEELG. Denna helg kommer bli bättre än bäst.
 
Mia kommer imorgon kväll, då blir det Lund hem till Moa som kommit hem från Grekland + Johan och Liza är där och massa annat folk. Då är det party så det skriker om det, utgång och hela paketet. Mycket najs.
Lördag ska spenderas på Emporia med lite shopping med Mia sen mys och middag med massa folk hemma hos mig. Därefter ut och dricka öööööl, mumma.
Sen är den efterlängtade 2 December här, första advent, och det är dags för det vi planerat i en månad. Julbak, glögg och pyssel hemma hos mig med J, E & M....KAN BARA SKRIKA AV LYCKA, gaaaa vad kul.
 
Sen är vi lediga måndag och då blir det lyxjulbord med brudarna, mums. hehe.
 
Soooovgott
 
Mia och jag i Kroatien/Montenegro Sommaren 2011...haha
 
 
 
Klockan slog precis över till fredag, underbara efterlängatde fredag. En lång och intensiv vecka med massa prov och om några timmar är det snart "över". Inlämning klockan 16.00 imorgon i både Webbpublicering och i Originalprocess. Intressant.
 
Tentamen i måndags gick nog....eh..bra? Får vi verkligen hoppas. Känns otroligt underbart att månaders "stress" är över. Men det var ingen vila efter det utan rättaresagt mer hårt arbete med CMS och kokbok.
  Dagen har spenderats på orkanden, med min underbara vän Johanna, den underbara utsikten lockade dit oss återigen. Vi satt där 12-18 sen hem och städa och laga lite mat.
 
Nu ligger jag i sängen med plugget framför mig igen men ska snart släcka för att ta några timmars sömn sen är det dags att plugga med J igen. Vi ska faktiskt testa något nytt: Espresso House plugg. Kan detta leda till något positivt? Vi får hoppas på det. Därefter blir det en fet helg som jag inte tagit på riktigt länge utan att ha haft plugg i tankarna. Underbara HEEELG. Denna helg kommer bli bättre än bäst.
 
Mia kommer imorgon kväll, då blir det Lund hem till Moa som kommit hem från Grekland + Johan och Liza är där och massa annat folk. Då är det party så det skriker om det, utgång och hela paketet. Mycket najs.
Lördag ska spenderas på Emporia med lite shopping med Mia sen mys och middag med massa folk hemma hos mig. Därefter ut och dricka öööööl, mumma.
Sen är den efterlängtade 2 December här, första advent, och det är dags för det vi planerat i en månad. Julbak, glögg och pyssel hemma hos mig med J, E & M....KAN BARA SKRIKA AV LYCKA, gaaaa vad kul.
 
Sen är vi lediga måndag och då blir det lyxjulbord med brudarna, mums. hehe.
 
Soooovgott
 
Mia och jag i Kroatien/Montenegro Sommaren 2011...haha
 
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback