130816

Fredag & det känns i hela kroppen. Vädret säger fredag & alla såg normala ut på tunnelbanan, snygga i håret, ordentligt med smink & fin klädda - så man kan nästan lista ut att det är fredag bara genom att titta sig omkring. Jag har själv klättt upp mig idag - skjorta minsann - not every day så att säga. Att det snart är helg är en fantastisk härlig känsla, jag ska sova och städa - en himla bra helg haha. Men passar på när F och när alla min kära vänner redan är upptagna. Då bockar man av alla tråkiga sysslor. Det låg en bunt med papper på skrivbordet när jag kom, så nu när klockan är 08.00 bör jag börja med det. Jag hör av mig senare nära & kära. 
Fredag & det känns i hela kroppen. Vädret säger fredag & alla såg normala ut på tunnelbanan, snygga i håret, ordentligt med smink & fin klädda - så man kan nästan lista ut att det är fredag bara genom att titta sig omkring. Jag har själv klättt upp mig idag - skjorta minsann - not every day så att säga. Att det snart är helg är en fantastisk härlig känsla, jag ska sova och städa - en himla bra helg haha. Men passar på när F och när alla min kära vänner redan är upptagna. Då bockar man av alla tråkiga sysslor. Det låg en bunt med papper på skrivbordet när jag kom, så nu när klockan är 08.00 bör jag börja med det. Jag hör av mig senare nära & kära. 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback