152

Godmorgon! Strålande sol och sovmorgon. Denna dag kan inte vara annat än perfekt. Åt frukost tillsammans med Fredrik och sen begav jag mig. Sitter nu på 152 mellan Sundbyberg och liljeholmen. Börjar jobba 12 och går hem vid 17 idag är det tänkt. Därefter åker jag till mamma och pappa för att ta hand mina älskade hundar !
Imorgon är det tillbaka till H&M, super skoj. Ha en fin dag!

Funderar även på att ha en tävling om en mulberry väska som kanske vill få en ny ägare? Håll utkik! Kram

Godmorgon! Strålande sol och sovmorgon. Denna dag kan inte vara annat än perfekt. Åt frukost tillsammans med Fredrik och sen begav jag mig. Sitter nu på 152 mellan Sundbyberg och liljeholmen. Börjar jobba 12 och går hem vid 17 idag är det tänkt. Därefter åker jag till mamma och pappa för att ta hand mina älskade hundar !
Imorgon är det tillbaka till H&M, super skoj. Ha en fin dag!

Funderar även på att ha en tävling om en mulberry väska som kanske vill få en ny ägare? Håll utkik! Kram

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Annika:

SV: tack så mycket :D

2013-08-21 | 13:52:48
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Erica:


FIn blogg du har, dock är jag nog ingen höjdare på det du letar efter i jobbet ;) Lycka till med att hitta någon annan!! Kram

Svar: Vad söt du är! Men tack ändå! Hoppas det ä bra! :D
Lisa Lindquist

2013-08-21 | 14:27:48
Bloggadress: http://icusen.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback