Lördag

Märks att det var en rolig och lång natt igår! Känner mig död - fast lever ändå. Konstigt. Inte många timmars sömn innan det var dags att bege sig till Sundbyberg och lägenheten för att öppna åt en hantverkare som under dagen ska lägga nytt och fint golv i köket - så tacksam för det. Golv kan göra så mycket. Men försov oss självklart - dumma Fredrik (haha) som stänger av larmet. Så när hantverkaren klockan 09.00 är där ligger vi i sängen i Farsta hos Louise och Robin - no good. Skäms! Men efter turbo fart med bilen kom jag till Sundbyberg på 15 minuter. Där efter begav jag mig hem till mamma och pappa där frukosten var dukad med nybakat färskt bröd. Pappsen fyller ju år idag - så det ska självklart firas med god frukost och därefter bauhaus. Nu några timmar senare har vi gått en lååångpromenad med hundarna och nu ligger jag i fosterställning i sängen. Senare kommer Johan, Therese och Andreas hit på fördrinkar på balkongen (skippar nog drinken, jag kör så att säga) och senare blir det middag ute och fin restaurang. Nu har jag kramp i fingrarna också, så avslutar nog där! Hoppas ni har en fin dag!

Märks att det var en rolig och lång natt igår! Känner mig död - fast lever ändå. Konstigt. Inte många timmars sömn innan det var dags att bege sig till Sundbyberg och lägenheten för att öppna åt en hantverkare som under dagen ska lägga nytt och fint golv i köket - så tacksam för det. Golv kan göra så mycket. Men försov oss självklart - dumma Fredrik (haha) som stänger av larmet. Så när hantverkaren klockan 09.00 är där ligger vi i sängen i Farsta hos Louise och Robin - no good. Skäms! Men efter turbo fart med bilen kom jag till Sundbyberg på 15 minuter. Där efter begav jag mig hem till mamma och pappa där frukosten var dukad med nybakat färskt bröd. Pappsen fyller ju år idag - så det ska självklart firas med god frukost och därefter bauhaus. Nu några timmar senare har vi gått en lååångpromenad med hundarna och nu ligger jag i fosterställning i sängen. Senare kommer Johan, Therese och Andreas hit på fördrinkar på balkongen (skippar nog drinken, jag kör så att säga) och senare blir det middag ute och fin restaurang. Nu har jag kramp i fingrarna också, så avslutar nog där! Hoppas ni har en fin dag!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback