Anna, haha

Vaknade upp av en kommentar från min käraste vän AnnaW där det klagas om dålig uppdatering. Så det är väl dags att göra något åt saken! Det händer inte så mycket just nu, skolan ligger lågt så det är träningen som tar tiden + min fantastiska vänner.
 
Idag har vi lördag på kalendern och det har varit sovmorgon till 11, slapp i sängen och nu har jag precis stoppat i mig en mumsig morot och proteinpulver och ska snart hoppa på cykeln till gymmet. Därefter blir det hem och duscha sen hem till Elin för tjejkväll och utgång kanske.
 
Imorgon bär det av mot Lund för att sälja Johans saker och sen packa eftersom Stockholm närmar sig, caaant waait!
 
Ps: ska bli bättre, som jag alltid säger, Anna. Jag lovar! :D
 
Vaknade upp av en kommentar från min käraste vän AnnaW där det klagas om dålig uppdatering. Så det är väl dags att göra något åt saken! Det händer inte så mycket just nu, skolan ligger lågt så det är träningen som tar tiden + min fantastiska vänner.
 
Idag har vi lördag på kalendern och det har varit sovmorgon till 11, slapp i sängen och nu har jag precis stoppat i mig en mumsig morot och proteinpulver och ska snart hoppa på cykeln till gymmet. Därefter blir det hem och duscha sen hem till Elin för tjejkväll och utgång kanske.
 
Imorgon bär det av mot Lund för att sälja Johans saker och sen packa eftersom Stockholm närmar sig, caaant waait!
 
Ps: ska bli bättre, som jag alltid säger, Anna. Jag lovar! :D
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
annapanna:

MKT bra :D

2013-02-17 | 18:50:35


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback