Godnatt

Ännu en dag har flugit förbi. En fantastisk måndag med fantastiskt väder. Tog cykeln till skolan, därefter promenerade vi till Slussen och tränade. Känns verkligen att man varit borta en vecka, ångeeest. Men nu är det ändring.

Efter gymmet cyklade jag hem, duschade, pratade med min älskling, lagade matlådor (kyckling och broccoli) och nu ligger jag i sängen och ska snart blunda *gäääsp* så tröööööött.

Imorgon hämtar mia och emma mig eftersom det är studiebesök på g. Därefter 4 timmars laboration sen träning. Taggad till 1000.

Jag saknar dig Fredrik och håller alla tummar att du kommer i veckan. Älskar dig

Ännu en dag har flugit förbi. En fantastisk måndag med fantastiskt väder. Tog cykeln till skolan, därefter promenerade vi till Slussen och tränade. Känns verkligen att man varit borta en vecka, ångeeest. Men nu är det ändring.

Efter gymmet cyklade jag hem, duschade, pratade med min älskling, lagade matlådor (kyckling och broccoli) och nu ligger jag i sängen och ska snart blunda *gäääsp* så tröööööött.

Imorgon hämtar mia och emma mig eftersom det är studiebesök på g. Därefter 4 timmars laboration sen träning. Taggad till 1000.

Jag saknar dig Fredrik och håller alla tummar att du kommer i veckan. Älskar dig

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback