Söndag

Ja, det var länge sen man mådde så här...Men jag får skylla mig själv & det var så sjukt värt det. Så roligt hade jag och mina tjejer.
 
Idag har jag legat i sängen precis hela dagen förutom när jag var ute och powerwalka, men snabbt hem och lägga sig igen. Imorgon är jag ledig så då blir det träning med Empa och sen packa inför Stockholm.
 
Tänkte lägga upp ett gäng feta låtar som jag har på repeat en dag som denna. NJUUUT
 
 
Ja, det var länge sen man mådde så här...Men jag får skylla mig själv & det var så sjukt värt det. Så roligt hade jag och mina tjejer.
 
Idag har jag legat i sängen precis hela dagen förutom när jag var ute och powerwalka, men snabbt hem och lägga sig igen. Imorgon är jag ledig så då blir det träning med Empa och sen packa inför Stockholm.
 
Tänkte lägga upp ett gäng feta låtar som jag har på repeat en dag som denna. NJUUUT
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback