Fredag

 
Underbart. Veckorna går så fort. Vilket uppskattas till max!
 
Gårdagen blev super lyckad. Jätte trevlig mat & dryck och sen ska man inte glömma sällskapet.Så kul.
Blev en relativt tidig kväll igår, kom hem vid 21 och somnade vid 23 men ändå är man seg idag. Varför? Förstår inte. Har även blivit väldigt förkyld och kramper i min mage - så något är säkert på g. Men det glömmer vi för nu för ikväll är det party och det ska bli så roligt att träffa alla och dricka vin och gå ut och dricka drinkar - KUL!! :D
 
Men nu ska jag ut på ärenden. Ha en bra dag. :)
 
Underbart. Veckorna går så fort. Vilket uppskattas till max!
 
Gårdagen blev super lyckad. Jätte trevlig mat & dryck och sen ska man inte glömma sällskapet.Så kul.
Blev en relativt tidig kväll igår, kom hem vid 21 och somnade vid 23 men ändå är man seg idag. Varför? Förstår inte. Har även blivit väldigt förkyld och kramper i min mage - så något är säkert på g. Men det glömmer vi för nu för ikväll är det party och det ska bli så roligt att träffa alla och dricka vin och gå ut och dricka drinkar - KUL!! :D
 
Men nu ska jag ut på ärenden. Ha en bra dag. :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback