Sjukstuga

Febern stiger och allt blir jobbigare. Men jag har försökt att få lite saker gjort idag: matlådor och tvätta. Fick tvätta det viktigaste och sen tillbaka till sängen igen. Har sovit i princip hela dagen men vill bara somna om igen. Imorgon ska jag försöka jobba lite hem ifrån om jag blir bättre - för om det är som det är nu blir jag bara sängliggandes :( 

Måste börja packa imorgon också, för
När och var jag åker förblir en hemlighet men det ska bli heeeelt underbart. Hoppas jag kryar tills dess bara! Somnar med mobilen nu. Kram



Febern stiger och allt blir jobbigare. Men jag har försökt att få lite saker gjort idag: matlådor och tvätta. Fick tvätta det viktigaste och sen tillbaka till sängen igen. Har sovit i princip hela dagen men vill bara somna om igen. Imorgon ska jag försöka jobba lite hem ifrån om jag blir bättre - för om det är som det är nu blir jag bara sängliggandes :( 

Måste börja packa imorgon också, för
När och var jag åker förblir en hemlighet men det ska bli heeeelt underbart. Hoppas jag kryar tills dess bara! Somnar med mobilen nu. Kram



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback