Home

På väg hem från Kista nu! Dagen har varit super bra. Tiden bara rann iväg. Har dock fortfarande mina bröstsmärtor och kraftig nackspärr så att något är på G är inget snack om.

Handlat mina ärtor och nu ska jag hem och invänta fin besök av Amelie. Ska mysa och färga mitt hår. Äntligen. Sen händer det inte så mycket mer idag! Puss

På väg hem från Kista nu! Dagen har varit super bra. Tiden bara rann iväg. Har dock fortfarande mina bröstsmärtor och kraftig nackspärr så att något är på G är inget snack om.

Handlat mina ärtor och nu ska jag hem och invänta fin besök av Amelie. Ska mysa och färga mitt hår. Äntligen. Sen händer det inte så mycket mer idag! Puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback