Måndag

Sitter nu i Solna och väntar på tunnelbanan mot Kista! Har varit en alldeles utmärkt helg. Tjejerna i fredags och hemma hos Matte i lördags. Super trevligt.

Har väldiga smärtor i min högra bröstkorg - började igår kväll när jag kom & Flashback gör inte saken bättre...får se om jag tar mig till en doktor idag.

Hoppas alla får en bra dag'

Sitter nu i Solna och väntar på tunnelbanan mot Kista! Har varit en alldeles utmärkt helg. Tjejerna i fredags och hemma hos Matte i lördags. Super trevligt.

Har väldiga smärtor i min högra bröstkorg - började igår kväll när jag kom & Flashback gör inte saken bättre...får se om jag tar mig till en doktor idag.

Hoppas alla får en bra dag'

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Kolla aldrig upp sånt där på flashback, man blir så jävla nojjig! haha. Hoppas det blir bättre, kramis

2013-09-09 | 17:31:29
Bloggadress: http://nannna.se
Malva:

Syggt!

2013-09-30 | 17:39:56
Bloggadress: http://malvamedins.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback