:(

Vinden har vänt. Ligger nerbäddad med 39 graders feber och smärtor i halsen som får mig att vilja skrika. Det är såna här dagar/nätter som jag önskar att mamma och pappa fanns närmre mig än 50 mil :( 

Klockan är straxt efter 05 på en lördagsmorgon och jag yr runt i lägenheten av smärtor som jag inte ens trodde fanns. Vad gör man egentligen för att förtjäna detta? Känns som min karma ändå är rätt god...

Jag ska om någon timme ta mig till vårdcentralen och be dom undersöka mig sen blir det förmodligen sängen resten av detta år skulle jag tro.... Mamma och pappa, jag saknar er 
Vinden har vänt. Ligger nerbäddad med 39 graders feber och smärtor i halsen som får mig att vilja skrika. Det är såna här dagar/nätter som jag önskar att mamma och pappa fanns närmre mig än 50 mil :( 

Klockan är straxt efter 05 på en lördagsmorgon och jag yr runt i lägenheten av smärtor som jag inte ens trodde fanns. Vad gör man egentligen för att förtjäna detta? Känns som min karma ändå är rätt god...

Jag ska om någon timme ta mig till vårdcentralen och be dom undersöka mig sen blir det förmodligen sängen resten av detta år skulle jag tro.... Mamma och pappa, jag saknar er 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback