Fredag

...men lördag för mig då jag redan tagit helg. Jobbar på söndag då det är ett event på måndag som ska riggas till. 

Idag är dagen, dagen alla längtat till. Eller? Inte för att vara bitter men vilken överskattad dag....eller kanske är lite bitter. Haha. Vi får se hur denna kväll slutar. 

Ska snart bege mig med bilen till stan för att göra lite ärenden och därefter möta oliver och Rebecca för en fika. Sen blir det olearys Norrtull för att kolla hockey med Adam (ska bli kul att träffa honom då det var länge sen) och en kollega till honom. Sen blir det att umgås med min älskade alla-hjärtans-dag-dejt Sofia Ljungqvist. Jag älskar dig! 



...men lördag för mig då jag redan tagit helg. Jobbar på söndag då det är ett event på måndag som ska riggas till. 

Idag är dagen, dagen alla längtat till. Eller? Inte för att vara bitter men vilken överskattad dag....eller kanske är lite bitter. Haha. Vi får se hur denna kväll slutar. 

Ska snart bege mig med bilen till stan för att göra lite ärenden och därefter möta oliver och Rebecca för en fika. Sen blir det olearys Norrtull för att kolla hockey med Adam (ska bli kul att träffa honom då det var länge sen) och en kollega till honom. Sen blir det att umgås med min älskade alla-hjärtans-dag-dejt Sofia Ljungqvist. Jag älskar dig! 



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback