Längtar!

Ska straxt lägga ifrån mig mobilen och få ordentligt med sömn. Ska sova ut imorgon och sen bege mig mot jobbet.

Men ligger och funderar på hur bra livet känns just nu. Känns som att inget kan stoppa mig och den känslan är overkligt bra.

Har mycket att se framemot, både besök och resor. Johanna kommer till Stockholm den 28e februari och se. Kommer Moa upp den 7e mars. Ska bli underbart att få se dom igen. Sen den 13e mars blir det skidsemester och jag längtar ihjääääl mig. Lite längre ledighet och bara massa mys med mysiga människor. Sen är det födelsedag på schemat och jag älskar ju att fylla år...snart vänder det och man avskyr sina födelsedagar. Så passar på att njuta nu. Så just nu kan livet stanna lite så jag får njuta av den tiden, tiden som är inne nu. 

Sov så gott (speciellt min fina Emilia)! :*




Ska straxt lägga ifrån mig mobilen och få ordentligt med sömn. Ska sova ut imorgon och sen bege mig mot jobbet.

Men ligger och funderar på hur bra livet känns just nu. Känns som att inget kan stoppa mig och den känslan är overkligt bra.

Har mycket att se framemot, både besök och resor. Johanna kommer till Stockholm den 28e februari och se. Kommer Moa upp den 7e mars. Ska bli underbart att få se dom igen. Sen den 13e mars blir det skidsemester och jag längtar ihjääääl mig. Lite längre ledighet och bara massa mys med mysiga människor. Sen är det födelsedag på schemat och jag älskar ju att fylla år...snart vänder det och man avskyr sina födelsedagar. Så passar på att njuta nu. Så just nu kan livet stanna lite så jag får njuta av den tiden, tiden som är inne nu. 

Sov så gott (speciellt min fina Emilia)! :*




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback