Skit morgon!

Efter all positiv energi igår tror jag det försvann upp i det blå idag. Hade en värdelös morgon. Drog mig lite längre än väntat, spillde kaffe på kläderna, stress stress stress, ingen frukost, inget fix med sig själv och sen när jag skulle gå hemifrån hittade jag inte busskortet så kom aldrig iväg. Letade och letade sen hittade jag det i en jacka som jag inte ens minns att jag hade på mig igår...väl iväg så glömde jag alla kläder till jobbet hemma så får se vad jag hittar på idag. Snart framme på jobbet och då får jag äntligen träffa tjejerna då blir det bra igen.

Ha en bra dag! :*

Puss på min bästa vän! ❤️



Efter all positiv energi igår tror jag det försvann upp i det blå idag. Hade en värdelös morgon. Drog mig lite längre än väntat, spillde kaffe på kläderna, stress stress stress, ingen frukost, inget fix med sig själv och sen när jag skulle gå hemifrån hittade jag inte busskortet så kom aldrig iväg. Letade och letade sen hittade jag det i en jacka som jag inte ens minns att jag hade på mig igår...väl iväg så glömde jag alla kläder till jobbet hemma så får se vad jag hittar på idag. Snart framme på jobbet och då får jag äntligen träffa tjejerna då blir det bra igen.

Ha en bra dag! :*

Puss på min bästa vän! ❤️



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback