Älskade fredag!

Efter en fantastisk dag på jobbet blev det äntligen helg efter mycket spring och fix. 

Åkte hem och väntade på Oliver som ska hålla mig sällskap medan mamma och pappa har egentid med biomys. Kunde inte önska mig en bättre fredag. Finner inte tillräckligt med ord att beskriva min stora kärlek till denna lilla man! Vi har ätit och nu kollar vi på film i sängen! <3







Efter en fantastisk dag på jobbet blev det äntligen helg efter mycket spring och fix. 

Åkte hem och väntade på Oliver som ska hålla mig sällskap medan mamma och pappa har egentid med biomys. Kunde inte önska mig en bättre fredag. Finner inte tillräckligt med ord att beskriva min stora kärlek till denna lilla man! Vi har ätit och nu kollar vi på film i sängen! <3







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback