Flyttkaos...

Det är verkligen i detta skede man märker att man lever. Flyttlass hit, flyttlass dit. Dygnet runt kaos. Men roligt kaos. Min lägenhet i sumpan ska tömmas, Adams lägenhet i Sjöstaden ska tömmas och sen ska den nya lägenheten göra i ordning. Det har varit en vecka fullt av pill och fix. Idag slutatädas den nya lägenheten och därefter kommer vi kunna lyfta in våra alldeles nya och fina möbler. 

Gårdagen jobb blev att sätta upp garderobsinredningen samt göra klart bänkskivan i köket. Det känns underbart att första "steget" är klart. Nu är det bara det roliga kvar, & det bästa av allt - jag får dela denna glädje men den personen som gör mig till den absolut lyckligaste personen alive. 

Snart kommer Adam hem från jobb och vi ska åka och köpa ny tv, tvättmaskin och tvbänk. Adios ;-D





Det är verkligen i detta skede man märker att man lever. Flyttlass hit, flyttlass dit. Dygnet runt kaos. Men roligt kaos. Min lägenhet i sumpan ska tömmas, Adams lägenhet i Sjöstaden ska tömmas och sen ska den nya lägenheten göra i ordning. Det har varit en vecka fullt av pill och fix. Idag slutatädas den nya lägenheten och därefter kommer vi kunna lyfta in våra alldeles nya och fina möbler. 

Gårdagen jobb blev att sätta upp garderobsinredningen samt göra klart bänkskivan i köket. Det känns underbart att första "steget" är klart. Nu är det bara det roliga kvar, & det bästa av allt - jag får dela denna glädje men den personen som gör mig till den absolut lyckligaste personen alive. 

Snart kommer Adam hem från jobb och vi ska åka och köpa ny tv, tvättmaskin och tvbänk. Adios ;-D





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback