Måndag

En lugn men ändå intensiv dag på jobbet. Efter 10 timmar på jobbet begav jag mig mot sjöstaden. Handlade mat på vägen & nu är jag äntligen mätt och nyduschad. Hunnit plocka lite och lagt mig i soffan för att kolla norska paradise som vi börjat kolla på. Smyggillar medan Adam är på Gröna Lund med jobbet. Tänkte krypa ner tidigt idag för att ta igen lite sömn....får dock se hur det går. 

När jag klev innanför dörren idag möttes jag av världens finaste lapp samt paket från sia. Adam slutar aldrig förvåna mig. Du gör mig verkligen lycklig <3 

Nu ska jag fortsätta kolla på denna hemska/roliga serien. Puss





En lugn men ändå intensiv dag på jobbet. Efter 10 timmar på jobbet begav jag mig mot sjöstaden. Handlade mat på vägen & nu är jag äntligen mätt och nyduschad. Hunnit plocka lite och lagt mig i soffan för att kolla norska paradise som vi börjat kolla på. Smyggillar medan Adam är på Gröna Lund med jobbet. Tänkte krypa ner tidigt idag för att ta igen lite sömn....får dock se hur det går. 

När jag klev innanför dörren idag möttes jag av världens finaste lapp samt paket från sia. Adam slutar aldrig förvåna mig. Du gör mig verkligen lycklig <3 

Nu ska jag fortsätta kolla på denna hemska/roliga serien. Puss





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback