Hemma..

Känns helt overkligt att tiden gått så fort. Snart en vecka sen jag åkte och är redan hemma igen. Stoppa tiden. Nyss. Inte alls roligt att stiga in i lägenheten idag. Ensamt så det ekade. Haft fantastiska dagar med det bästa som finns - familjen. Saknar alla redan.

Är så trött så jag snart ska släcka ner. Har somnat hit och dit sen jag kom hem från stan med Sofia. Men nu ska jag lägga ifrån mig mobil och dator för att få min sömn innan klockan ringer 05.00 imorgon...

Natti! 
Känns helt overkligt att tiden gått så fort. Snart en vecka sen jag åkte och är redan hemma igen. Stoppa tiden. Nyss. Inte alls roligt att stiga in i lägenheten idag. Ensamt så det ekade. Haft fantastiska dagar med det bästa som finns - familjen. Saknar alla redan.

Är så trött så jag snart ska släcka ner. Har somnat hit och dit sen jag kom hem från stan med Sofia. Men nu ska jag lägga ifrån mig mobil och dator för att få min sömn innan klockan ringer 05.00 imorgon...

Natti! 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback