Lördag

Dödens dag. Känns i kroppen efter gårdagen. Helt färdig. Men har pallrat mig till gymmet och därefter blev det en låååäng härlig promenad i solen i min ensamhet! 

Gårdagen var super lyckad. Var först hemma hos mig i sumpan och drack massa vin, mousserande och cider. (Låter konstigt nog inte lila gott som igår) Sen tog vi oss in mot stan. Blev en helkväll på hotellet. Det är en duktigt trött Lisa som vaknade idag.

Nu ligger jag i sängen igen och samlar kraft för att orka fixa lite ärenden. Imorgon jobbar jag, så idag är det söndag för mig. Det är rekryteringsdag på Grand imorgon så det gäller att vara pigg och glad imorgon. Sen kanske det blir konsert, Gavin Degraw <3

Nu har jag kramp i handen. Hej



Dödens dag. Känns i kroppen efter gårdagen. Helt färdig. Men har pallrat mig till gymmet och därefter blev det en låååäng härlig promenad i solen i min ensamhet! 

Gårdagen var super lyckad. Var först hemma hos mig i sumpan och drack massa vin, mousserande och cider. (Låter konstigt nog inte lila gott som igår) Sen tog vi oss in mot stan. Blev en helkväll på hotellet. Det är en duktigt trött Lisa som vaknade idag.

Nu ligger jag i sängen igen och samlar kraft för att orka fixa lite ärenden. Imorgon jobbar jag, så idag är det söndag för mig. Det är rekryteringsdag på Grand imorgon så det gäller att vara pigg och glad imorgon. Sen kanske det blir konsert, Gavin Degraw <3

Nu har jag kramp i handen. Hej



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback