Min tisdag

En riktigt bra dag har flugit förbi. En ledig sådan. Har hunnit med en hel del men samtidigt absolut ingenting. Sovmorgon, sats, powerwalk, Upplands Väsby, hundar, mathandling, matlagning och mitt fotoprojekt som ska upp i lägenheten. Har fått en dag med mamma som alltid är lika bra. Världens finaste människa. 

Mycket prat och god middag. Parmesan, oxfilé och svamprisotto ala Lisa. Var ljuvlig. Mat är gott, mat e bra. 

Har även börjat ett nytt projekt för lägenheten. En fotovägg ska fixas. Har redigerat och pillat med massa utskrifter. Vi får se hur det blir. Sen ska jag sälja min soffa och fixa där lite. 

Adam, bästa Adam ska komma och hjälpa mig till helgen och sätta mina lister, trösklar och socklar efter att det nya golvet och köket är på plats. Kanske bjussar på risotto. En dold talang som kikade förbi idag. Nu ska jag avrunda då jobbet kallar imorgon 09.00. 

#puss



En riktigt bra dag har flugit förbi. En ledig sådan. Har hunnit med en hel del men samtidigt absolut ingenting. Sovmorgon, sats, powerwalk, Upplands Väsby, hundar, mathandling, matlagning och mitt fotoprojekt som ska upp i lägenheten. Har fått en dag med mamma som alltid är lika bra. Världens finaste människa. 

Mycket prat och god middag. Parmesan, oxfilé och svamprisotto ala Lisa. Var ljuvlig. Mat är gott, mat e bra. 

Har även börjat ett nytt projekt för lägenheten. En fotovägg ska fixas. Har redigerat och pillat med massa utskrifter. Vi får se hur det blir. Sen ska jag sälja min soffa och fixa där lite. 

Adam, bästa Adam ska komma och hjälpa mig till helgen och sätta mina lister, trösklar och socklar efter att det nya golvet och köket är på plats. Kanske bjussar på risotto. En dold talang som kikade förbi idag. Nu ska jag avrunda då jobbet kallar imorgon 09.00. 

#puss



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback